Skip to content

Η Accelion, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού με πολυετή τεχνογνωσία, δυναμική παρουσία στην αγορά και υποδειγματικό εργασιακό περιβάλλον, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλο όμιλο παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών ψηφιακής τεχνολογίας, αναζητά για την περιοχή της Αθήνας 

Υπάλληλο Call Center (εξερχόμενες κλήσεις)

Κύριες Αρμοδιότητες :

  • Διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου μέσω τηλεφώνου, email, chat
  • Κατανόηση των εξειδικευμένων αναγκών του πελάτη και προώθηση βέλτιστων λύσεων
  • Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων
  • Παροχή υποστήριξης σε προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας

Προφίλ Υποψηφίου :

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη
  • Άριστη χρήση του προφορικού λόγου
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας
  • Θέληση για μάθηση, αίσθηση υπευθυνότητας και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
  • Καλη γνώση Αγγλικών
  • Καλη γνώση Η/Υ

Παροχές :

  • Ανταγωνιστικές σταθερές μηνιαίες αποδοχές
  • Bonus παραγωγικότητας
  • Ευχάριστο και μοντέρνο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Άμεση Πρόσληψη
  • Πλήρης απασχόληση
  • Hybrid μοντέλο εργασίας
  • Διαρκής υποστήριξη και εκπαίδευση
  • Εύκολη πρόσβαση στις εγκαταστάσεις με όλα τα ΜΜΜ (πλησίον σταθμού Μετρό)

EL