Skip to content

Η Accelion, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού με πολυετή τεχνογνωσία, δυναμική παρουσία στην αγορά και υποδειγματικό εργασιακό περιβάλλον, για λογαριασμό πελάτη της, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της ναυτιλίας, αναζητά για την περιοχή της Αθήνας

Γραμματέα Διοίκησης (P.A.)

Κύριες αρμοδιότητες θέσης:

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και αλληλογραφίας των πελατών της εταιρείας, γραμματειακή υποστήριξη του back office
  • Διατήρηση εμπιστευτικών εγγράφων
  • Σχεδιασμός και προετοιμασία εταιρικών παρουσιάσεων, επιστολών και εγγράφων
  • Προγραμματισμός συναντήσεων και συντονισμός αυτών
  • Οργάνωση ταξιδιών
  • Σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης και των τμημάτων

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Τουλάχιστον 10ετή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας(προφορικά και γραπτά)
  • Γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί
  • Ισχυρές λεκτικές, γραπτές και διαπροσωπικές δεξιότητες
  • Άριστη γνώση της πλατφόρμας Ms Office(κυρίως Excel)
  • Πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες και κριτική αντίληψη για επίλυση προβλημάτων και ανάληψη πρωτοβουλιών
  • Ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας
  • Ευκαιρίες κατάρτισης και προσωπικής & επαγγελματικής εξέλιξης
  • Συνεχή εκπαίδευση

EL