Skip to content

Η Accelion, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού με πολυετή τεχνογνωσία, δυναμική παρουσία στην αγορά και υποδειγματικό εργασιακό περιβάλλον, για λογαριασμό πελάτη της, εμπορική εταιρία στο χώρο του κοσμήματος, αναζητά για το κατάστημά της στην Θεσσαλονίκη,

Βοηθό Λογιστή

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση πληρωμών
  • Καταχώρηση λογιστικών εγγραφών, έλεγχος – συμφωνία καρτελών προμηθευτών σύμφωνα με την εμπορική πολιτική καθώς και λογιστικών άρθρων, έλεγχος ισοζυγίων
  • Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές
  • Γνώση στη λειτουργία των Mydata
  • Συμμετοχή σε επιμέρους εργασίες του λογιστηρίου

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΙΕΚ, ΑΕΙ ή ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Τουλάχιστον 2ετή προϋπηρεσία σε οργανωμένο λογιστήριο
  • Άριστη γνώση Η/Υ MS Office-ιδιαίτερα Excel
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (C2)
  • Οργανωτικές ικανότητες, μεθοδικότητα
  • Ικανότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
  • Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
  • Εχεμύθεια

Επιθυμητά προσόντα:

  • Γνώση προγράμματος Softone
  • Γνώση προγράμματος EpsilonNet
  • Επιθυμητή η εμπειρία στην έκδοση μισθοδοσίας

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Οι υποψήφιοι/ες, οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Bιογραφικό τους Σημείωμα στο email:info@accelion.gr

Ίσες Ευκαιρίες

Η Εταιρεία διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, η λικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

EL